en såndär typ hermelin

Jag tänkte köra en sånhär hermelin inför det nya året...

SAMMANFATTNING 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fyllde 30 år...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JA, Bl a Therese och Erik fick en Alva 17 maj! Linda och Hasse fick Jonna! pontus och Hanna fick Norah. Caroline och Anders fick Vera. Frida och Jonas fick Alma. Nina och Benjamin, Åsa och Anders mfl...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige... räknas Skåne som ett annat land =)


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid med mina vänner och med Stefan!!!
Hm... lite mer pengar kanske. Vi har så vi klarar oss, men det är tråkigt att behöva vända på kronorna, som man säger.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
20 mars, då jag blev tant =) Även 28 juni när våra vänner Johanna och Thomas gifte sig och Stefan hade sin första vigsel.

8. Vad var din största framgång 2008?
Privat eller på jobbet.? Vet inte faktiskt. Jag tycker att jag har blivit en ganska duktig kurator. Jag klarar av att vara mamma, fru, vän, kurator och plugga samtidigt. Det tycker jag är bra även om man alltid känner att man kommer till korta.

9. Största misstaget?
Vet faktiskt inte... Jag känner inte att jag gjort något stort misstag... Småmisstag gör jag hela tiden, har liksom inte det tålamodet jag önskar att jag hade t ex...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, inget farligt, men min mage är tråkig!

11. Bästa köpet?
hm... Doris? Alltså vår gamla Audi, som är vår extra bil. Eller. jag vet inte...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset...


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massor av saker. Seth, Stefan, min övriga familj, mina vänner osv osv.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz I´m Yours... Vet inte varför, men den har fastnat...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Samma, skulle jag tro. Jag är ju ganska positiv och nöjd av mig...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis...

18. Hur tillbringar du nyår?
Med min bror och hans underbara familj.


19. Blev du kär i år?

Jag är ju redan kär =)

20. Favoritprogram på TV?
oj, Vänner, CSI, Oskyldigt dömd, House...


21. Bästa boken du läste?
Oj, ännu svårare. Svärdet och Spiran och Stieg Larssons böcker om Lisbeth Salander. Oj, vilket geni!

22. Största musikaliska upptäckten?
Peter Johansson. WOW vilken kille!

23. Något du önskade dig och fick?
Singstar och pengar.


24. Något du önskade dig men inte fick?

Liza Marklund senaste bok

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med Malin, Olof, Amanda och Oliver, som kom och hälsade på från Alingsås. Myrsellarna var också här och firade mig! Uppskattades mycket!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det gör det säkert, men jag är nöjd.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ha ha, jag är ju tant nu, så lite tantig då ha ha.

28. Vad fick dig att må bra?
Min familj och vänner och faktiskt min terapeut!


29. Vem saknade du?

En gammal vän

30. Vilken är din favoritdryck under 2008?
Coca cola light och julmust!

31. Favoritsport?
Att titta på eller utöva??? Att titta på: Ishockey, slalom, längdskidor, handboll osv. Att utöva: hm... inget!

32. Favoritlåtar?
Omöjligt att säga... Det finns ju så många otroligt bra sånger. Men "The lion and the lamb" och "Only hope" ligger bra till.

Och så några bonusmeningslösa frågor...

33. Kan du nudda din näsa med tungan?
Nä nån sån äckligt lång tunga har inte jag =)

34.. Kan du korsa ett öga åt gången?
Hur i allsin dar korsar man ett öga??? Dum fråga!

35. Skulle du säga att du är lycklig?
JA!

GOTT NYTT ÅR ALLA GOA VÄNNER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0