Julbak

Ja, alltså bak som i att baka, inte rumpa... =)
Idag har vi bakat pepparkakor och lussebullar. Mamma gjorde lussebullarna och Seth och jag gjorde pepparkakor. Vi skulle även göra ett pepparkakshus, men det gick sönder, så vi får köpa ett nytt imorgon.



Pepparkaksbak






När vi hade bakat färdigt var mormor och Seth trötta, så de gick och la sig och läste en stund.




Sedan kom Ullis med barnen och åt middag och fikade med oss. Det var mysigt!
Nu, när jag vill blogga lite ska Sid förstås vara med... Han ska alltid vara i mitt knä. Det är sött, men ibland lite jobbigt. Visst är det bara att lyfta bort honom, men jag är lite mesig sådär och tycker synd om honom då... Knasigt? Ja, jag vet.
Söt är han iaf.




Det var vår dag idag, den 3/12. Dagarna bara flyger förbi och snart är det härliga jul!!!

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: therese

Myysigt med julbak!! Nästa jul kanske vi kan komma upp och baka pepparkakor tillsammans?? Då kanske Seth kan lära Alva lite bus.. =)



Jag saknar dej min vän.. De gör liksom lite ont i hjärtat när jag tänker på att du är så långt borta, men jag blir glad i hjärtat när jag märker att du mår bra, och är ledig!! =)

Du betyder så mycket min vän!!



Kramar från Din vän..

2008-12-03 @ 20:43:59
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0