snögubbe

Söndag den tredje advent. Sofia och jag sjöng i kyrkan idag. Trots att jag blivit förkyld så gick det bra. När Seth och jag skjutsat Sofia och Jesper till tåget så byggde vi en "fin" snögubbe och två ljuslyktor. Vi hade jättemysigt. Seth var så glad och sprang omkring i snön. Det är svårt att ta bra bilder, eftersom det är mörkt, men här kommer ändå några bilder på våra kreationer.












Hoppas ljuslyktorna lyser fortfarande när Stefan kommer hem från församlingsledarträffen.
Ha en skön kväll!!
Blessings

Kommentarer
Postat av: Lovisa och Hugo

Åh vilka fina snöskapelser! Vad härligt mycket snö ni har där uppe. Vi har haft ganska många plusgraderidag så vår snö har börjat tina bort :o( Men vi har pyntat granen idag, det var mysigt. Kram från oss

2008-12-14 @ 19:22:33
Postat av: mum

Vad mysigt med all snö om man inte behöver flytta på den för mycket.Kul att Seth har fått bygga snögubbe och lyktor, det är ju sååå kul att göra det. Har ni gjort änglar också? Här är nästan all snö borta tyvärr.

Kram kram.

2008-12-15 @ 09:06:05
Postat av: Marcus

Hej, mysigt med snögubbar, hoppas vi får lite snö hemma i jul så vi kan vara ute med alla illbattingarna:-) Hugo, Alva och jag åker till Kisa på måndag, ska bli mysigt att träffas då.

Kram

2008-12-16 @ 10:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0