Adventsfint

Nu är det fint här hemma. Jag har städat och grejat hela dagen. Jag tror att detta är enda gången på hela året då det är roligt att städa. Fast... om jag tänker efter är det inte städningen som är rolig utan att göra fint inför advent och göra det mysigt här hemma- och nu är det mysigt. Jag skulle vilja ha några vänner här och äta pepparkakor och dricka glögg och bara mysa, men det får vi ta en annan kväll. Det var riktigt rörigt ett tag mitt på dagen och jag trodde inte att jag skulle bli färdig innan killarna kom hem.





Men jag hann... Jag torkade av det sista på diskbänken när de körde upp på garageuppfarten. Bra va? Vid 17 åkte jag på min egenterapi. Jag ska gå 50 timmar i egenterapi i min steg 1 utbildning. Det är så bra! Jag har en jättebra terapeut och jag lär mig så mycket om mig själv.

Ett litet smakprov hur det är här hemma nu. Bilderna gör ju förstås inte verkligheten rättvisa...

   


Nu ska vi fortsätta titta på Sagan om ringen, vi är i mitten på tvåan, så det går framåt.=)



Måste bara visa mina härliga kärlekstofflor som jag har fått av Stefan. De är så sköna när man fryser om fossingarna.




Ha en riktigt skön kväll! Det har jag!

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: therese

vi kommer, vii koooommer!!! va fiint du gjort!!

puss å kram vännen

2008-11-27 @ 22:15:05
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: mum

Ser fram emot att komma på måndagkväll.Ska bli mysigt att vara hos er ett par da´r Blir det pepparkaka och glögg då kanske?

Kram

2008-11-28 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0