En ny stjärnfotograf är född?

Seth älskar att ta kort. Vad bra det är att digitalkameran finns. Tänk, när jag var liten tog man kort, hoppades de blev bra och skickade in rullen och väntade och väntade och väntade - tills papperskorten kom. Dyrt var det också, så det gällde att man tog bra kort. Nu kan man knäppa hur mycket som helst... Seth tycker som sagt om att ta kort och han får ta ibland, när vi finns med i närheten. Bandet på kameran ska vara runt armen - det är han mycket noga med.
Här kommer några smakprov på hans fototalang hi hi =)

        
här är min fot/ben                stefans fot/ben


   
         morfar                                   mormor

          
hans egen lilla fot               bamse och bamsetäcket


      legolådans hörn

Det är roligt att han tycker det är kul. Blir detta ett intresse för honom, kommer vi uppmuntra honom att fortsätt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken mästerfotograf :o) Hugo brukar okså få låna kameran ibland, det kan bli hysteriskt roliga kort ibland! Åhh, jag är så glad över din blogg, det är så mysigt att få läsa om hur ni har det och se lite bilder på älsklingsSeth och er också självklart :o) Nu ska jag också gå in och blogga lite om helgen, Ebba har varit här. Hoppas du kryar på dig, usch, lider verkligen med dig! Kram och hälsa boysen

2008-11-16 @ 20:49:25
Postat av: KelocC

Tack så mycke :) .. prenumera gärna på min blogg ;D

2008-11-16 @ 21:00:06
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: mum

Tjusiga kort...

Han blir säkert en bra stjärnfotograf.

kram.

2008-11-17 @ 16:04:47
Postat av: Marcus

Tycker kortet på mamma (mormor) är bäst, hon försöker ju komma med... Det blir lite som, du simmar ur bild:-)

2008-11-17 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0