Idolkväll igen

Ja, nu sitter jag här ensam, men i sällskap med idol, som vanligt. =0)

Idag har jag haft en hemma studie dag och jag har pluggat och skrivit och grejat. När killarna kom hem åt vi en snabb middag och så åkte jag till kyrkan och övade med musikerna, som ska spela till adventskören. Sedan kom Seth och Stefan till kyrkan och Seth och jag gick till Vox, barnkören, som Seth är med i. De är ju så härliga barnen!! Zara är en oerhört duktig körledare! Hon kan få barnen att lyssna, lära sig sångerna och få dem att sitta på golvet - ganska stilla... Wow, säger jag. Jag skulle inte fixa det. På barnens julfest i kyrkan den 7/12  ska Seth och två pojkar till vara pepparkaksgubbar. Han ville det ikväll och jag hoppas han vågar att göra det även på festen.


Häromdagen tog Sid - katten - in sitt första djur in i vårt hus. Som tur var, var inte jag hemma... Yekky. Han hade med sig en död fågel in, så stefan fick skyffla upp den och bära ut den. Hoppas det dröjer innan han tar med sig något djur in igen. Och hoppas de aldrig är levande om han tar in något.

Ja, nu har de flesta idoler sjungit och jag tycker de är bra allihopa idag. Kevin börjar också bli en favorit, men jag hejar nog mest på Alice, tror jag. Jag kommer nog gå och lägga mig snart. Är jättetrött ikväll. Jag sov i och för sig lite dåligt i natt eftersom jag hade ont i magen igen... tråkigt att den krånglar så mycket nu. Jag hoppas den blir bättre snart.



Här kommer en liten bild på Seth igen... Inte så smutsig om munnen denna gång, bara lite =0)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenare! Har tittat in hos dig också... Lovisa skvallrade om att du tagit steget och blivit bloggare. Kul! Hälsa familjen!

Linda

2008-11-21 @ 22:22:34
Postat av: Therese

Hej Underbara vän!!

Vad stor han blir min lille kille!!

Han är fantastiskt söt, Mia och det är DU med!!



Heja Kevin!!



Vill prata med dej snart.. till veckan hoppas ja!! Hoppas ni får en trevlig helg och att du inte stressar ihjäl dej!!



Puss å klämm

2008-11-21 @ 23:30:03
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0