Ja, så kan det vara...

Mår fortfarande illa och nu har jag fått lite feber också. Det blir nog inget jobb imorgon... det är tråkigt, för jag tycker så mycket om mitt jobb. Jag har aldrig "måndagsångest" längre. Det är inte jobbigt att komma upp på morgonen när jag ska till jobbet - mer än att det är normaljobbigt att behöva gå upp runt 6-tiden =)
Men, som sagt, jag får nog vara hemma imorgon.
Det mest tråkiga med denna dag är att vi var tvungna att ställa in hemgruppen ikväll, eftersom jag inte orkar. I vår hemgrupp är några ungdomar med från kyrkan som är 17 och äldre och jag tycker dessa träffar är toppen. Vi träffas varannan söndagkväll och pratar om livet som kristna och vår tro. Det ger oss så mycket att de kommer hit och pratar och funderar tillsammans med oss. Vilka härliga ungdomar det bor här i Avesta!
Idag så hittade jag inte min kamera. Jag hade den igår när jag bloggade, men den var puts väck idag när jag ville ha den. Jag letade runt som en blådåre, men kunde inte hitta den. Jag bad en bön och kom på att jag kanske hade lagt den i min handväska, varför jag nu skulle ha lagt den där..! Men där låg den. Tack för det! Vissa kanske skulle kalla det tur, men för mig är detta ett "vardagsunder", som jag är med om titt som tätt. Vår Herre är ju med oss i stort som smått!



KRAMAR

Kommentarer
Postat av: mum

Visst är det fantastiskt med alla dessa små"vardagsunder".Jag tror verkligen de bär oss och vi behöver dom.

Hoppas du kan vila och koppla av i morron, så du får krafterna tillbaka till alla dina små och stora uppgifter.

Kram till er alla tre

2008-11-16 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0