Blaj

Räkningar och räkningar och åter räkningar. Tänk när man var barn och inte behövde bry sig om räkningar, städning, matlagning osv. Man bara levde och hade roligt och hade inga bekymmer. Härliga barnatid. Men att vara vuxen har sin härliga charm. Tyvärr är inte räkningar medräknade i den charmiga delen av vuxenlivet. Ikväll har jag betalat våra räkningar, som du säkert förstår vid det här laget. Bland räkningarna hittade jag två räkningar som jag blev fnittrig över... En till Gasarna och en till Leksand. (Gasarna är fd Masarna). Stefan är numera medlem i Leksands If och Gasarna Sk. När vi flyttade hit till Avesta hade han inget intresse för Speedway, men gick på en match och blev fast. Han bara älskar denna sport nu. Hockey har han ju alltid gillat och Leksand har han hållt på i evigheter och nu bor vi ju relativt nära  Leksand så han kan åka på lite matcher då och då. Det är bra och roligt för honom. Själv håller jag på FBK, men vi kan ju aldrig se matcher med både Leksand och FBK, eftersom Leksand aldrig klarar sig kvar i elitserien =) Ha ha.


        
            

                    Gasarna...


GO FBK!!!!

Ja, det blev mest bara blaj ikväll, men jag är så trött i huvudet så det är svårt att få ut något vettigt ur mig nu. =)
Imorgon är jag ledig! JIPPI! Jag tog en flexdag och ska städa och göra adventsfint!!! Härligt!
Sov Gott!
Kramar Mia

Kommentarer
Postat av: Lovisa

För mig är Speedway och hockey verkligen = Blaj!! Hahaha...Här hemma är vi också i pyntartagen. Har hållit på i två dagar nu och kommer nog hålla på lite imorgon också. Det är lite skillnad, som du vet, när man har barnen i hasorna hela tiden. Vad skönt att du tagit ledigt =) Vet ju hur mycket du gillar advent och allt pynt och mys, hoppas ni får en härlig december däruppe, vi ses snart!!! Längtar =) Kram Lovisa

2008-11-27 @ 19:24:34
Postat av: Lovisa

För mig är speedway och hockey verkligen = Blaj!! Hahaha... Här hemma är vi också i pyntartagen. Har hållit på i två dagar nu och ska fortsätt lite imorgon också innan jag är klar. Det tar ju lite längre tid, som du vet, när man har barnen i hasorna hela tiden ;o) Hoppas ni får en mysig första advent. Vet ju hur mycket du tycker om pyntet och mysfaktorn så här dags på året =) Hälsa boysen, Kram Lovisa

2008-11-27 @ 19:33:23
Postat av: Lovisa

Hej, jag igen! Trodde inte det första inlägget kom med för datorn hängde sig så jag skrev ett till. Nu blev det visst två (och nu tre) inlägg istället :o) Tokigt!! Kram

2008-11-27 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0