VÅR LILLA PLUTT!

Seth är snart 3 år. Han fyller på juldagen, lilla skrutt. Jag måste bara visa ett par härliga bilder på honom:

Här dricker han kaffe hemma hos mormor och morfar. Halva koppen kallt vatten och en fjärdedel kaffe. Så söt!

Här dricker han kaffe hemma hos mormor och morfar. Halva koppen vatten
och en fjärdedel är kaffe. Stolt och söt.



Smutsig om munnen, mammas filur.



så stolt när han ger en nyvaken pappa strumpor, som det står "världens bästa pappa" på.


Ja, det lär ju komma fler bilder på mina favoritgrabbar! De är ju så härliga!!!

Kramar Mia

Kommentarer
Postat av: Marcus

Satt och pratade med Lovisa i telefon när jag såg ditt mail om bloggen, blev nästan hörselskadad när jag berättade för henne. Vad kuuul!!! hördes från andra sidan luren:-)



Lycka till med detta, ska bli kul att få se er lite mer ofta, om än inte i verkligheten.



Kram Marcus

2008-11-15 @ 11:35:02
Postat av: Göran

Roligt med en blogg där man kan följa er där uppe i norrland. :-)

Fundera lite över vad Seth har i koppen. 50% vatten och 25% kaffe, vad består de övriga 25% av?

:-)

/Göran

2008-11-15 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0