Följetång...

Ja, nu kommer ännu en rapport om Seths cykling... Ha ha. Vet att det blir tjatigt, men när man är förälder så är man stolt över sitt barn, när han klarar av att anta nya utmaningar =)
Idag när vi kom hem, ville han förstås cykla, så vi gav oss ut på en liten promenad i grannskapet.


Jag fick skjuta på litegrann. Vi har satt dit ett sånt där handtag bakpå cykeln så man kan hjälpa till lite.

När vi kom bort till Hallströmsfamiljens hus så var några av barnen ute och då fick Seth fart och hängde på dem med sin cykel, vilket gjorde att han kom på hur man gör. Oj, vilken fart han fick upp och oj, vad lycklig han blev.


Så stolt och glad att han kom på hur man gör.

Sid var också ute och njöt av solsken och "värme"...


När Stefan lagade mat och jag började städa lite passade Seth på att byta om. Han kom utspringandes i pepparkakskläder och med en flagga som det står någonting med Masarna på och så skrek han: "HEJA MASARNA! HEJA MASARNA!"
Vaddå hjärntvättad...=)


Ja så är det med vår lilla skrutt.
Ikväll ska jag till kyrkan en sväng och planera söndagens gudstjänst. Innan jag åker iväg ska jag titta lite på FBK och HV71 och heja på FBK!!!!!

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heja Seth, heja Seth!!! Vilken grabb, vad duktig han är :o) Vi blev lite inspirerade att ta fram "Buddens" cykel och se om han är sugen på att ge sig på ett försök. Härliga (vår)bilder du bjuder på. Sköt om er så hörs vi framöver. kram kram

2009-04-07 @ 20:27:00
Postat av: Lina

Hej, hej! Det cyklas för fullt ser jag =) Det är roligt för dom när dom "får till det", då går det undan! Tänk vad bra, nu kan ju du och Stefan ta en promenad i lite raskare tempo nu när Seth kan cykla! =)När ni kommer nästa vecka kanske ni kan ta med Seths cykel så kan vi ta en promenad tillsammans i det härliga vårvädret och killarna kan cykla brevid =)Ha det gott! Kram Lina

2009-04-07 @ 20:45:28
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: mum

Heja Seth vad duktig du är. Lite gladare min i dag inte så osäker.

Heja hv71...

kram, kram

2009-04-07 @ 21:10:00
Postat av: mum

Vad duktig Seth är. Lite gladare min idag i går lite osäker..

Heja Hv71..

Kram,kram

2009-04-07 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0