Bröllopsdag

Hej på er alla. Det är dåligt med uppdatering från mitt håll, eftersom vi är hos våra vänner Malin och Olof i Alingsås.

Idag firar vi nioårig bröllopsdag! Malin och Olof gör också det. För nio år sedan kände vi inte varandra och lyckades lägga in bröllopet samtidigt. Det skilde bara en timma... Vi lärde känna varandra ca sex månader senare och har firat fem av nio bröllopsdagar tillsammans. Vi har sååå roligt ihop. Idag har vi varit på Liseberg hela dagen så barn och vuxna är riktigt trötta. Jag använder inte min dator så bilder läggs in senare. Vi har iaf haft en solig och toppendag! 

På fredag åker vi till Borås och på lördag ska vi på bröllop i dessa trakter. På måndag kommer vi hem igen och då blir det lite mer bilder och uppdatering från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0