Första dagen avklarad

Ja, nu är första arbetsdagen avklarad. Det känns skönt. Förvånandsvärt nog kunde jag sova inatt trots att jag skulle upp och jobba. Det brukar ju vara svårt att sova när man varit ledig och ska upp och jobba igen (iaf för mig). Jag hade en lugn första dag. Skönt, eftersom det är svårt för semesterhjärnan att ställa om till arbetarhjärnan =) Men imorgon kommer det dra igång i full fart igen.
Jag var allt avundsjuk på Stefan och Seth som låg kvar i sängen när jag åkte till jobbet, de börjar ju imorgon. När jag ringde hem under dagen, så hade de varit på badhuset i tre timmar. Oh, vad jag hade velat vara med dem istället... =) Jag är dock glad för att jag har ett jobb jag trivs med och som inte känns jobbigt att komma tillbaka till efter semestern.

Ska umgås med Stefan lite nu. Har suttit vid datorn en stund och förberett lite grejer inför helgen och måndagen då vi ska iväg med jobbet. Återkommer om detta.

Avslutar med två bilder
Den första tog jag i somras.

Härliga sommar...


Denna bild togs i oktober 06, då Seth var ca 10 månader.

Härlig kille...

Det är inte så illa med hösten heller, som är i antågande nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0