Liseberg

Oj, vad fort tiden går! När man säger så börjar man bli vuxen va? =)
Nu sitter jag i Christian och Emmas soffa och friden börjar lägga sig över huset. Vi kom hit ikväll, efter några FANTASTISKA dagar med Malin, Olof och barnen. Nu ska jag inte sitta här och blogga så länge, så jag får berätta mer om vår semester när jag kommer hem. Vill bara visa några bilder från vår härliga bröllopsdag!


Malin och Oliver på Liseberg. Här väntar vi på Olof och Amanda som åker flumriden. Amanda hoppade av glädje när de var färdiga trots en låååång kö.


Här är hela glada gänget, utom jag förstås, som tar kortet =)


En mysseth, som fick köpa sig en klubba, som sitter fast på en nyckelsnöre.


Seth åker en flygplanskarusell.


Roligt att fiska i fiskdammen som alltid ger någonting. Här en motorcykel =)


Seth och Olof i Parisehjulet.


Malin och jag står och vinkar på marken =)

Som ni ser hade vi toppenväder. Detta gjorde ju förstås att vi inte var ensamna på Liseberg precis, men vi hade så roligt ändå. Barnen var lyriska och trötta =) Det är svårt att beskriva med ord vilken fin dag vi hade. Vi trivs så sjukt bra med Malin och Olof. Vi kan växla med att prata seriöst och skämta hela tiden. Det är så gott!

Jag ska inte blogga mer nu ikväll, men mer berättelser och bilder från semestern kommer, som sagt!

Kommentarer
Postat av: Malin

älskade älskade vänner!!! Det var sååååå skönt att ha er här, vi skulle gärna sett att ni stannat för gott! Tack för en underbar vecka och för att ni är just ni!!!!! Vi älskar er!

2009-08-08 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0