MUTA

Igårkväll var Stefan i Hagfors på Speedway. Därför fick jag pallra mig upp ur soffan och åka och hämta en motsträvig Seth =) Han ville inte föjla med hem, men när jag berättade att vi skulle åka förbi Willys för att köpa lite godis blev det annat ljud i skällan (stavas det så?) Han frågade glatt om det var lördag, men det var det ju inte. Jag hade nämligen bestämt mig för att muta honom, eftersom jag helst ligger raklång i soffan och vilar... Därför fick han köpa godis och så la vi oss båda i soffan och tittade på "Andra sidan häcken", vilken ingen av oss sett. Man får dåligt samvete när man mutar sådär, men men, vad ska man göra när man inte ens orkar sitta upp en längre stund? Det gick jättebra. Han var så trött själv så han låg och tittade på filmen och sen var det dax för kvällsmacka och sen sängen. Skönt. Vi har en så duktig son!


Mutad... =)

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

hej Snufs!

Mår du nåt bättre eller är det fortfarnade horisontalläge som gäller?

Marie hittade mig via din svåger och svägerska, sedan till din blogg och vidare till mig... men hon var inte säker förrän jag svarade henne. Visst är det festligt! Kolla in den nya länken jag lagt in på min blogg, den är sannerligen läsvärd!!!!!

Kram Åsa

2009-08-28 @ 19:50:59
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0