Yngre upplaga av Stefan och mig.

Hej på er.
Idag blir det ett kort inlägg igen. Är såå trött. Dels har jag mycket att pyssla med hemma, eftersom vi ska bort över jul (det kommer vara folk här så det är ingen idé att någon tjuv försöker komma hit =)) Dels är det rörigt på jobbet, eller inte på arbetsplatsen men i organisationen och det tär, mer än jag trodde. Ska bli skönt att vara ledig en vecka nu!

Jag har ju sagt att jag ska visa bröllopskort på Stefan och mig, men eftersom scannern är någon annanstans och vi gifte oss innan digitalkamerornas tid så tog jag ett kort på vårt stora bröllopskort som hänger över sängen. Det blev suddigt och så, men visar ändå en yngre och smalare upplaga av både Stefan och mig hi hi. 22 och 24 år. Hjälpes. Vi var inte gamla, men jag har inte ångrat en dag att jag gifte mig med Stefan!



Idag tittade jag på Criminal Minds och de sa en bra sak:
"The scars reminds us of where we been, it doesn´t dictate where we´re going."
Jag tyckte det var tänkvärt och klokt!


Dagens barncitat:
"En del kor är svarta. De är invandrare."
KARIN 5 ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0