God morgon

I morse vaknade vår älskade son kl 5:00. LITE tidigt känns det allt, men trots att han låg nästan tyst mellan oss, så kunde inte jag somna om, så strax efter kl 6 gick han och jag ner i källaren så att Stefan skulle få sova lite mer. Så nu sitter vi här och Seth tittar på Dora utforskaren och jag tänkte passa på att blogga lite.

Denna helg är Stefan ledig. Så igår hade vi en familjedag. Härligt. Vi gick ner på stan och fikade och tittade på lite tapeter. Vi vill tapetsera om i sovrummet, men vi kommer inte göra det riktigt än, men det är roligt att kolla lite...


Seth fick åka i bilen som finn i Plushuset. Favorit för honom... Här stoppar han i pengen så att han kan börja åka.


Sen gick vi och fikade på Bullens konditori. Seth skulle naturligtvis ha en tårtbit. Han sa glatt när vi gick till konditoriet: "Mamma jag älskaj tårta!!!!"


På em var vi en stund nere i källaren och Seth byggde in mig i en kuddkoja.
 

Efter en stund gjorde han mig sällskap inne i kojan...

Seth och jag tog en tur ut med Ullis och barnen och åkte pulka en stund. Det blev mörkt så fort, men vi hann åka lite grann iaf.


Pojkarna...


Här är vår byggarbetare för bara några minuter sedan...

Vill bara tillägga en sak gällande serien Vänner, som jag skrev lite om i förra inlägget. Det är min absoluta favoritserie i den kategorin. Jag fick HELA dvd boxen av Stefan i julklapp för några år sedan. Enda gången jag börjat gråta när jag fått en present. Jag har kollat på alla program många gånger. Lite tragiskt, jag vet... Jag gjorde ett webtest  på expressens hemsida om hur mycket jag kan om serien Vänner. Jag hade alla rätt!!! Ha ha.

Hoppas ni får en skön och härlig söndag!!!

Blessings

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej min vän!! Nej, de är verkligen inte kul alls detta... vi hade verkligen hoppats på att det skulle va bättre nu på morgonen.. Ack så fel vi hade.. inte ens vätskeersättningen får hon behålla... (Hon dricker den ganska bra, vi har lite juice extrakt i...) 5 minuter efter att hon har druckit, bajsar hon ut det.. stackars lilla tjej.. vi går in på 5 dagen utan en matbit nu.. =(

Du e för rolig.. Vänner alltså!!



Å vilken mysig familjedag ni verkar ha haft!!



Kram på er

2009-02-01 @ 09:06:40
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: Schvågern i Borås

...trevligt med ledighet... Även här är pastorn ledig - om än grymt förkyld.

Dock sov vi fortfarande allihop när du bloggade - DET känns skönt.



Och frun tycker Therese' dotter ska dricka avslagen Cola istället - mycket bättre än vätskeersättning. - Det är bra med såna där gamla huskurer, som redan våra förfäder använde - och inte sånt där modernt trams...

2009-02-01 @ 16:18:15
URL: http://metalpastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0