Grattis Stefan

Ja, idag fyller alltså Stefan 33 år, om någon har missat det =)
Jag sa till Stefan att han kunde sova i källaren inatt så att han fick sova lite längre nu på morgonen. Strax före 8 gjorde Seth och jag frukost och gick ner till honom och sjöng för honom. Seth sjöng också. Oj oj oj, vad gulligt det var.

Ikväll kommer inte jag hem förrän vid 18 och Stefan åker iväg vid 18:30 så vi såg till att börja lite senare idag alla tre, så vi ändå fick lite tid tillsammans på hans födelsedag. Vi hade en jättemysig morgon!

Seth tog med sig en teckning ner till Stefan och här visar han vad det är på teckningen.


Stefan fick Tiger Woods golfspel till Ps2 och en radioklocka med en projektorklocka. Här kollar Seth in instruktionsboken.


Mina killar...


Igårkväll pratade Seth i sömnen. Han sa "nä, jag kan gå fälv däj neje". Undrar vad han drömde... Han är iaf lik sin far i många saker - även i att prata i sömnen.

Ha en bra dag!!!
Blessings

Kommentarer
Postat av: Markus

Hälsa Grattis från mig! :)

2009-02-11 @ 11:39:08
URL: http://bettermarkus.blogg.se/
Postat av: G-M+G-M i Moby

Vilken mysig morgon att vakna upp till när man fyller år. Vi säjer grattis till jubilaren

Älskar Er alla 3

Kram M-B+M-E

2009-02-11 @ 16:27:32
Postat av: Therese

Grattis bästaste Stefan!! Vad härligt det måste kännas att grattas av en av världens sötaste å goaste pojkar och VÄRLDENS BÄSTA Mia!!!



Puss på er!!

2009-02-11 @ 19:53:50
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: Stina

Hälsa Stort Grattis och ge honom en kram från mig!

2009-02-11 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0