Sportlov

Nu är Seth och jag hemma hos mamma och pappa och har lite ledigt. Härligt. Vi kom hit i förrgår. På väg hit så stannade vi hos min bror och hans familj och fikade lite. Det var roligt för kusinerna att busa och leka lite innan vi åkte vidare. Natten till lördag snöade det ett par decimeter, men tyvärr sådan blöt, tung snö, som kanske inte kommer stanna så länge. Igår regnade och snöade det om vartannat, så det blev rejält blaskigt. Det positiva med det är att vi kunde bygga snögubbe och snölykta.

Alla kyrkorna här i Kisa håller på att gå ihop till en frikyrka. Det är bra, tycker jag. Så igår när vi var i kyrkan (min hemförsamling) så var det helt fullt. Vad roligt det var att se så många gamla bekanta ansikten! Pappa hade bett mig sjunga lite och eftersom jag sjöng fick mormor följa med Seth till söndagsskolan. Han var med därute och kom glatt tillbaka och visade en teckning på David och Goliat och en liten figur, som han hade gjort. Jag hade tänkt lägga upp en bild på den och lite annat vi pysslat med här, men av någon anledning kan jag inte ladda upp bilder. Det gick inte igår och inte idag, så jag får vänta några dagar...
Jag återkommer med bilder och mer bloggande =)

Blessings

Kommentarer
Postat av: Åsa Thörner

Hej Mia!



Är du i Kisa om jag inte fårstår helt fel. Har du tid så hör av dig, du är självfallet varmt välkommen förbi.



Kram Åsa

2009-02-25 @ 09:43:51
Postat av: Emma-Karin

2009-02-25 @ 18:20:54
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Emma-Karin

...ursäkta, jag råkade just skicka en väldigt innehållslös kommentar. Du vet, jag är tjej och inte så intresserad av knappar, så ibland blir det fel. ;)

Skulle bara säga att jag läser din blogg varje dag. Det känns som att ni kommer lite närmare när vi kan veta vad ni har för er, trots att vi inte kan träffas så ofta.

2009-02-25 @ 18:24:25
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0