jämmer och elände

Nä, nu tycker jag det kan vara nog med sjukdom här i vår familj... Jag måste få klaga av mig lite...
Jag är fortfarande sjuk och mår inte alls bra och Seth mår jättedåligt av sina vattkoppor. Ja, det var väl inget annat att vänta - att han skulle må dåligt alltså - men vissa barn märker ju knappt av det, men Seth har hög feber hela tiden och det kliar och han har värk. På nätterna vaknar han och gråter flera gånger. Stackars liten...


Han har sovit en lång stund nu på em, han vaknade och grät och grät och sen somnade han om i Stefans knä.



Ja, så här har vår ledighet sett ut alltså...
Vi hade tänkt ha några härliga dagar med lek i snön och åka kälke och sedan några mysiga kvällar med film och något gott att äta, men det får vi ta någon annan gång. Man styr ju liksom inte över allt i livet. Vi håller dock humöret uppe och längtar till helgen när Seths farmor kommer och hälsar på =)

Blessings


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nä usch! Stackare...att det skulle bli så maxat med både feber, kliande och värk. Vi tänker på er och ber för er. Puss och kram Lovisa

2009-01-05 @ 19:43:01
Postat av: mum

Stackars plutt, vi tänker så mycket på er.Hoppas det värsta har varit och det bara blir bättre nu.

Kram från oss i ett kallt kisa

2009-01-05 @ 19:53:08
Postat av: Robert

Jag sänder en bön för er i kväll.

Stor kram

2009-01-05 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0