Lille Katt

Tänk vilket härligt liv jag lever ändå!
Idag hämtade jag Seth hos Berit, där han lekte glatt i snön. När vi kom hem stekte jag pannkakor och när vi ätit upp dem gick Seth och jag in på hans rum och lekte. I julklapp fick han en cd spelare av mormor och morfar och den lyssnar han mycket på. Just nu går en skiva med massa Astrid Lindgren låtar. När sången Lille Katt kom, så satt både Seth och jag och sjöng med till Lille Katt, Lille Gris och Lille Ko. Oh, vilket härligt ögonblick. Det är sådana stunder tillsammans med honom som jag hoppas jag alltid kommer bära med mig. Han var såååå stolt när han sjöng, eftersom han kunde nästan alla orden.

By the way. Stefan träffade en bra läkare idag, som inte sa att "ja, man kan ha otur och vara så sjuk som du är nu" (som alltså en annan läkare har sagt...) Denna läkare gav honom en annan sorts penicilin och sa att om han inte är frisk på torsdag ska han till Öra, näsa hals. Blir han sjuk igen inom en kort tid, som det nu har varit i flera månader, så ska han också dit direkt. Skönt att läkaren tog det på allvar. Vilken skillnad det är hur man blir bemött...

Nu ska jag kolla på Idrottsgalan! Peter Johansson ska sjunga =)

Blessings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0