Mästarnas mästare

Ikväll satte vi oss ner för att kolla på ett nytt program som går på SVT 1. Det heter Mästarnas mästare och det är 11 olika idrottare som tävlar med och mot varandra. Detta lät ju spännande (och godingen Per Elofsson är ju med... ;o) så vi ville titta. Wow, vilket program! Jag blev helt glad i hela kroppen när jag tittade. Det var spännande och roligt och man fick se mer av personerna, så man lär känna dem lite. Och så får man se två av idrottarnas stora vinster varje program. Coolt.
Det var härligt att se Wassberg ta sina guld och sedan prata om dem nu. Han tackade ju nej till ett bragdguld (vilket jag inte visste) och nu förklarade han varför. Spännande tycker jag. Dessutom var det inget tjafs om pakter eller konkurens eller så... Det är härliga idrottare med hög moral, kämparglöd och skön inställning.
Titta gärna på detta program. Det kommer jag göra!
Det går på SVT 1 tisdagar kl 20:00-21:00.


Per Elofsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Per, min gamla landsman ;o) Jag tittade lite på programmet...och håller med dig. Man blev glad av det. Inga intriger eller invecklade draman...skönt! Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-01-15 @ 21:49:14
Postat av: Lovisa

Det var jag som skrev det tidigare inlägget...glömde visst tala om det.

2009-01-15 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0