modeblogg

Ni kanske har sett på aftonbladets hemsida att det är en tjej som alltid har dagens outfit i sin modeblogg. Jag vill ju inte vara sämre, så nu i nyår har jag gjort dagens outfit två dagar. Here they are:


081230

Bolero från Vero Moda. Svart och silvrig, varm, skön och fin!
Svart långärmad tröja från H&M
Rutiga pyjamasbyxor från H&M. Lägg märke till de guldiga inslagen i rutorna...
Håret är i en sned trött hästsvans...
Mycket skön outfit. Jag gick omkring så hela kvällen!

081231

Guldig bolero från H&M (köpt för ca 2 år sedan)
Svart linnegrej med lite silverdetaljer på från Kappahl (också ca två år gammal)
Fina rutiga pyjamasbyxor från H&M...
Lockarna i håret börjar gå ur...

Efter maten på nyårsafton så var det dax för pyjamasbyxorna. Det är ju sååå skönt att ha det på sig!!!
Så, nu har ni fått några modetips från mig =)

Blessings


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är min modeguru!!! =)

2009-01-02 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0