Nu börjar let´s dance...

Jag vet att jag är en sorglig varelse =) men jag är glad att Let´s dance börjar ikväll. Det blir mitt sällskap på fredagkvällar nu under våren. På hösten är det idol och nu är det let´s dance. Hade jag haft sällskap av någon person på fredagkvällar hade jag nog inte följt det, men nu när jag alltid är ensam, eftersom Seth sover, så är det lite mysigt att följa personerna som kämpar för att vinna. Det som är roligt denna säsong är ju att en hemifrån är med: Magnus Samuelsson, som har haft titeln "världens starkaste man" flera gånger. 



By the way: Så där kan jag också göra Hahahahahahahaha!

Nu i helgen är svärmor här och det är mysigt! Skönt att inte sitta ensam i kväll! (Men det blir nog lite let´s dance iaf...)

Ha en skön kväll!!!

Blessings

Kommentarer
Postat av: mormors-mor

även vi kolla på programmet en av oss 2 med mindre entusiasm Men det var ju nästan grannas.

Kram mormor

2009-01-10 @ 16:43:26
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: mum

Ja "de´va ju grannas", men vi såg inte hur det gick. Eftersom det finns en järnvägare här kollade vi på "på spåret"

Kram från oss

2009-01-10 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0