Seth & Sid

Idag har Seth haft en mastodont dag. Jag lämnade honom vid 7 och hämtade honom strax före 17, eftersom jag varit i Västerås idag på min steg 1 utbildning. Stefan är på sin sista kaplansutbildningshelg nu, så han kunde ju inte hämta honom. Stefan är feberfri nu och mår mycket bättre, så han orkade åka iväg. Det var ju bra, eftersom det är sista helgen nu och det vore trist om han missar den.
När Seth och jag kom hem var han sååååå trött! Han la sig på golvet i gillestugan och Sid kom direkt och la sig hos honom (som vanligt).






När Seth är trött så har börjat bära med sig två isbjörnar, som han fick av farmor när hon var här och en gosbamse PLUS sina snuttefiltar. Det blir mycket att bära på för vår Toker =)

Blessings

Kommentarer
Postat av: Therese

Söttoker!! Jag längtar efter att få träffa er!! Hoppas det blir av SNART!!



Kramar

2009-01-23 @ 19:57:53
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: mum

Liten trötter vad jag längtar efter honom. Hoppas ni får en bra dag i morron.

Kram kram på er.

2009-01-23 @ 21:23:22
Postat av: Lovisa

Mosters lilla Seth...vad gosigt trött han ser ut =) Tack för samtalet tidigare idag...alltid lika kul när du slår en pling. Puss och kram Lovisa

2009-01-23 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0