Snö snö snö

Idag har det snöat hela dagen. Det är härligt tycker jag! När jag hade hämtat Seth hos Berit så fick vi försöka skotta garageuppfarten. Som tur är så har vi ju en snöslunga så jag gick med den, men det tog lång tid ändå, eftersom snön var tung och lite blöt. Hela tiden gick Seth därute och drog sin gräsklippare och låtsades slunga snö. Han är så duktig tycker jag.

Häromdagen bar jag på Seth av någon anledning, som jag inte kommer ihåg och dessutom bar jag något annat i andra handen. Jag var tvungen att hosta så jag vände på huvudet och hostade bort från Seth. Då sa han till mig att man inte får göra så utan måste hålla handen för munnen =) Ha ha. Ordentlig kille! Det var ju bara lite svårt, eftersom mina händer var fulla.

Stefan är fortfarande helt däckad. Hoppas penicilinet verkar snart! Eftersom han är helt däckad och inte ens orkar sitta upp någonting så har Sofia lovat att hämta Seth hos dagmamman imorgon. Jag kommer ju inte hem förrän efter 18 och det blir för lång dag för honom. Det är så snällt av henne att vilja hämta honom. Vad kul det blir för Seth att få leka med Anton. Han och Noah har många coola bilar. =) Vilken välsignelse det är att ha vänner som hjälper oss. Vi behöver ju verkligen det, eftersom vi bor så långt från våra familjer.

Kom ihåg att kolla Mästarnas Mästare ikväll!!! På Svt 1 kl 20:00!

Blessings!

Kommentarer
Postat av: Storasysyter

Så Seth försöker uppfostra dig... :-) Albin tjatar om att jag ska hosta i armvecket, inte i handen... De kan de små!

2009-01-21 @ 17:34:54
Postat av: Åsa Thörner

Hej Mia!

Man kan inte tro att vi bor i samma land, här är snötäcket så tunnt att man knappt kan kalla det snö. Måste bara tacka för att du nämnde min sida för ett tag sedan, all publicitet behövs.



Kram Åsa

2009-01-22 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0