Mosås

Oh, vad härligt det är att ha semester. Jag känner mig så glad och lätt i själen. Det är skönt att vara ledig och att få vara hos bror och hälsa på. Seth, Hugo och Alva leker så bra ihop och vi vuxna har också så roligt ihop. När vi kommit hit till Mosås fikade vi gott och sedan åt gott. Sen bar det iväg till Marieberg för lite shopning.


Glasspaus i shopingturen.

inför denna resa hade Seth bara bestämt sig för att han skulle sova själv här. Vi fick inte vara med. Så vi bestämde oss för att gå på bio, så att Seth fick fredagsmysa med Hugo själv och sedan somna själv här. Det var bara att tacka och ta emot =) Se gärna lite om vår dag och pojkarnas fredagsmys på Lovisas blogg: http://thelifeoflovisa.blogspot.com


Stefan och jag lyxade med biogodis och dricka. Det gör vi aldrig annars... Mmmm. Dessutom var filmen "Män som hatar kvinnor" SÅ bra!

Det känns "hemma" att promenera omkring i Örebro. Vi bodde ju här i fyra år och trivdes väldigt bra. Vi såg dock något märkligt i ån som flyter kring slottet:

En hand... Det är visst någon konstgrej i Örebro just nu så det var konst lite varstans i stan.

Nä nu väntar de andra på mig. Vi ska mysa med kex och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0