SETH

Vår älskade son har blivit så stor... Han funderar, lyssnar och pratar mycket. Några axplock ur dagens samtal:

Jag berättar något för Stefan men tappar bort mig mitt i en mening eftersom jag tänker på något annat samtidigt och säger "jag fastnade i tanken". Efter en stund undrar Seth om jag tankade förut, eftersom jag fastnade i tanken. Ha ha. Man ska verkligen tänka på vad man säger.

Vi försökte ringa videosamtal till mormor, men eftersom mormor och morfar var i bilen så fanns det ingen täckning till mormors mobiltelefon. Seth undrade allt varför mormor inte hade någon "tidning", vilket var hans association till täckning/teckning. Hi hi.

Vid middagsbordet pratade Stefan och jag om en sak, som vi egentligen inte ville att Seth skulle höra, så jag sa att vi får prata om det sen. "Ja, näj jag ha lagt sej", sa han då... Oj, vad han är med.



Blessings

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Sitter här och garvar högt (barnen sover) åt Seths kommentarer. "Har du tankat.." oj vad de kan!!!! :-)



2009-07-10 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0