Sjörövare

Idag har vi haft en så härlig dag. Vi åt frukost på sängen igen ;0) hi hi.
Sen åkte vi till kyrkan och jag sjöng och Stefan ledde mötet. Det var riktigt bra möte! Efter det åkte vi hem och åt en snabb lunch innan Seth åkte till Simon som fyller fyra år, på ett sjörövarkalas. Seth var sjörörvare och här gör han en sjörövarmin=) Hi hi.


Han var på kalaset i två timmar själv så Stefan och jag grunnade på vad vi skulle göra under dessa "lediga" timmar. Först tänkte vi måla och lite sånt, men bestämde oss för att bara vila. Så det slutade med att vi låg på en filt under päronträdet och pratade och vilade och hade det så skönt. Härligt.


Vi tog även en tur till Horndal och badade lite där. Ullis, Jonas och barnen följde också med och fikade o badade. Årets första dopp för mig. =)
Nu sitter en trött trött Seth bredvid mig och vill sova. Han har haft en dag full med äventyr =) så jag förstår att han är trött. Bäst jag lägger honom!

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Helt rätt beslut...att vila alltså!! Man får passa på när tillfälle ges. Måla kan ni göra "en annan dag" som Roger och Birgit skulle ha sagt ;o) Vad mysig han är "Seth sprätt" :o)Grrrr...jag kan riktigt höra honom...hihi!! Ha det gott, kram Lovisa

2009-06-28 @ 21:05:55
Postat av: gammelmormor i mobyt

Skönt att ta det lungt någon eftermiddag ibland. Här tar vi det lugnt varje dag nästan. I dag tog jag en tur med elopen. En helt underbar uppfinning

Kram GM+GM

2009-06-29 @ 19:07:02
URL: http://pastorsfrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0