Sovtajm...

Jag berättade ju att vi dragit ut bäddsoffan i källaren och låg där i em och tittade på Nicke Nyfiken. Vi bestämde oss för att sova här nere inatt, Seth och jag. Bara för att ha lite mysigt och annorlunda nu när vi båda är konstiga i magen och alldeles ensamma här hemma... 
Sid har en förmåga att alltid vilja vara där Seth är, trots att Seth jagar honom och bär honom - på ett ickeskönt sätt =)
Jag försöker få Sid att inte ligga precis på Seth när vi sover, eftersom Seth då vaknar och ber mig flytta på Sid. Detta går dock inte så bra, eftersom Sid hela tiden vill vara där Seth är...


men visst ser det mysigt ut..?

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy då, har ni magsjuka på gång...hoppas INTE! Nu var det några dagar sen vi hördes av igen =) Här hemma har det rullat på med jobb, avslutningar, studentfest och annat...puuh! I morgon sticker Lennart, Amanda, Jannice och jag till Gröna lund, Amanda vann ju inträde och åkband för fyra personer. Hoppas bara att solen vill titta fram då! Krya på er! kram Lina

2009-06-13 @ 21:01:51
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0