Student och tak.

Igår bjöd vi våra ungdomar som tar studenten i år på lite middag. Oh, vad roligt det var. Vilka härliga tjejer!


Från höger uppifrån:
Jennifer, Josefine, Miranda, Annie
Julia, Pernilla, Frida

Vi hade en jättemysig kväll. Vi åt, umgicks och tävlade i Singstar...

Frida och Stefan i duell... Frida suger verkligen... inte på Singstar. Finns det någon som kan vinna över henne i detta spel!!?? Stefan är så härlig. Han bjuder verkligen på sig själv när man tävlar så här. MIN MAN =)
By the way: Grattis Frida till körkort och bil!!!

I sommar ska vårt tak läggas om. Så idag fick vi hjälp av fyra härliga killar att ta ner takpannorna på halva huset. Martin, Elias, Jonas och Victor TACK för hjälpen. Ni är guld värda.
Seth var med ute i tre timmar och hjälpte till. Vilken härlig son vi välsignats med. Han älskar Victor och pratade med honom HELA tiden. Imponerande att Victor orkar svara varje gång man hör: "VICTOOOJJJ"! =) Seth hjälpte också till att bära takpannorna. Han var så duktig.


Seth och Victor jobbar!

Vad skulle vi göra om vi inte hade alla härliga vänner som hjälper oss!?

Jag älskar verkligen blommor och nu fick jag lite mer blommor av mamma och pappa i helgen, så blomsamlingen på trappen har utökats:


Nu är det snart CSI och som ni vet följer jag denna serie =) Så hej då så länge!

Blessings

Kommentarer
Postat av: designhappens

Är också CSI fantast! Tycker de blivit bättre igen nu efter en period när jag tyckte att de var tråkiga (kan ju berott på mig. Kriminal Minds är en annan favorit. Vad många härliga ungdomar ni verkar ha hos er!!Är Avesta stort? Just nu är det ganska tomt hos oss då de äldsta inte är hemma länge och alla deras kompisar inte väller in. Yngsta dottern

har en bästis och så hästar så nått riktigt gäng här hemma är det inte ännu? /kram Maria

2009-06-10 @ 17:31:05
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0