Lite onödigt, men kul...

Min vän Frida, har på sin blogg, huntertom.blogg.se, testat en rolig sak... Man googlar sitt namn + är (t ex Frida är) och så skriver man upp de fem första träffarna.
Meningslöst?
Ja.
Roligt?
Ja!
HIHI

Jag googlade därför "Maria är"...
Här är resultatet:

- "Maria är en ängel sänd från ovan"
- "Maria är det rekord på bloggen?"
- "Maria är bäst i länet"
- "Maria är en lat mamma" (Hm.... inte så lyckat kanske...)
- "Maria är bäst!"

Ja, det var mitt roliga denna kväll =)

Jo, lite till roligt vill jag ha... Jag satt och tittade på bilder från min mobiltelefon. Här är ett par smakprov på dessa. Lite suddiga men härliga...

Detta är taget för ca ett och ett halvt år sedan.


Detta är taget utanför vår lägenhet  i Örebro. (Vi bodde längst upp i huset bakom, men vår lägenhet är åt andra hållet, så man ser inte den, eller jo, ett fönster längst upp på kortsidan, längst bort...) Det måste vara ca två år sedan detta kort togs...


Stefan och Seth, även detta utanför vår lägenhet i Örebro. Också närmare två år sedan.


Vår ängel juli 07,,,


Ja, det var lite nostalgikort. HÄRLIGT!


BLESSINGS


Kommentarer
Postat av: Göran

Dessa blev min fem första träffar: Meningslöst men kul så här på kvällen.



- Göran är nu i katthimmlen!

- Göran är molekylärbiolog på Sangtec

- Göran är lyhördhet för andras behov

- Göran har återigen samlat sina favoriter

- Göran är Sveriges trevligaste slipsnisse



2009-03-05 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0