Nu är vi på gång igen... typ

Igårkväll blev det Stefans tur att bli sjuk, så nu har vi haft magsjuka alla tre, men med tanke på att det är första gången vi har varit sjuka alla tre i magsjuka så är ju det bra. Dessutom blev vi inte sjuka precis samtidigt och det var ju skönt! Eftersom Stefan blev sjuk så fick inte Seth åka till dagmamman, eftersom de har som regel att om en förälder är magsjuk så ska barnet vara hemma, då denna sjukdom smittar så förtvivlat. Vår tappra son fick alltså vara hemma idag igen med två trötta föräldrar. Seth var också trött, eftersom han var vaken flera timmar inatt, vilket höll mig vaken också. Seth sa att han var trött och gjorde iordning en plats i soffan till sig. En soffkudde som huvudkudde och två andra kuddar som täcke.


Han klädde också ut Stefan till Byggare Bob och gav honom flera verktyg att leka med. Jag tog ett kort på detta, men jag är snäll mot Stefan och lägger inte ut den, eftersom han är ganska dålig när kortet togs...

Imorgon ska jag till jobbet igen. Det hade varit skönt att vara hemma en dag till, men jag är tillräckligt pigg för att jobba och jag har inte riktigt tid att vara hemma heller...

Ser nu fram mot en helg med broderskapet med familj. Kul att få titta på melodifestivalen med Lovisa!!!

Blessings

Kommentarer
Postat av: belinda

Nej, vilken härlig son du har då! Hälsa med en kram från mig :D

2009-03-10 @ 19:23:01
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: Gustav

nice blogg DU, kolla IN min nya fotoblogg varje dag, som snart tar sig in på topplistan,

www.gustavzetterlund.webblogg.se

- kreativ, aktiv och nyskapande

2009-03-10 @ 23:23:59
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0