Lite foton

Ikväll har jag strukit en riktig mastodont hög med tvätt. Det har blivit en del tvätt liggande, eftersom jag var sjuk förra veckan. Stefan stryker inte tvätt nämligen, inte för att han är en mansgris, utan för att han helt enkelt tar så lång tid på sig. Ja, han är inte så duktig på det, kan man säga. =) Men det gör ju inget, för han klipper gräset, tvättar bilen och skottar snö. Det är det som han gör, som jag aldrig gör. I övrigt är vi faktiskt ganska jämställda här hemma... Här är iaf all tvätt (plus sex av Stefans skjortor som inte syns på bild) som jag strök i sällskap med tv:n =)



När vi ätit middag i em, gick vi ut och gick en stund. Seth cyklade naturligtvis. Jag tog lite kort på knopparna som finns överallt nu. Härligt!!!! Jag älskar våren, som jag sagt hundra gånger! Jag tar mycket kort på allt som händer, kanske är det för att göra ett försök att få bevara det fina som händer i naturen, så jag kan återuppleva känslan när jag ser på korten...









Mmm. det doftar så gott ute nu när Häggen och andra saker blommar. Lovely!!!

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, stryka tvätt är inte kul! Här är det omvända roller, Lennart stryker! Fast jag oxå...=)men det har liksom blivit hans grej, jag städar ju mer som du vet! =)Ha det gott! Kram Lina

2009-05-12 @ 08:04:56
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0