Min mamma

Thumbnail

Idag är det mors dag.
Jag har den finaste mamman i världen!
Hon är min förebild.
Hon ställer alltid upp för andra (kanske för mycket ibland för sitt eget bästa?)
Hon (och pappa) har gjort ett riktigt bra jobb när de uppfostrade oss barn.
Hon har alltid älskat oss och varit stolt över oss. Detta har man fått känna och höra hela livet!
Hon har en trygg och sund Gudstro, som är en förebild.
Alltid när jag har funderingar och behöver ett gott råd, ringer jag henne och hon lyssnar alltid och svarar så gott hon kan.
Hon är enormt duktig på att inte lägga sig i vår familjs liv, men kan ändå ge råd när det behövs.
Jag önskar att jag blir lik henne och att jag är lik henne i min mammaroll.
JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!!!

Kommentarer
Postat av: mum

Tack. Älskar er.

2009-06-01 @ 08:20:31
Postat av: Lovisa

Fina Birgit!! Ni har verkligen en underbar mamma, och jag en fantastisk svärmor :o) kram kram

2009-06-01 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0