På benen igen

I eftermiddag har jag piggnat till lite. Skönt att känna att kraften börjar komma tillbaka. Eftersom min mage är som den är har varit sen jag var en spädis, så slås jag ut rejält när jag får magsjuka. Har ännu inte ätit något ordentligt, men druckit mycket proviva och även fått Brämhults apelsinsjouice!!! Jippi. Stefan köpte det till mig. Vi brukar aldrig köpa det, eftersom det kostar en hel del, men nu köpte han det till mig, min härliga man! Mmmm, vad gott det är!

Ikväll hyrde vi film. Det är nog nästan ett år sen vi gjorde det. Det blev Pride and Glory, med Edward Norton och Colin Farrell. Den var helt okej. Framförallt är det ju härligt att få höra lite irländska =) Jag föreslog att vi skulle titta på "The proposal" med Sandra Bullock, men Stefan bojkottade denna tjejfilm =) Gör inget. Får försöka kolla på den med min härliga svägerska i nyår istället - om det blir så att jag firar nyår hos dem ;o)

Idag fick Seth ett stort paket på posten, med massa kläder som jag köpt på Tradera. Han växer så mycket nu och man kan köpa bra "dagiskläder" på tradera. I paketet var det även en ursnygg svart kostym!!! Hi hi. Hoppas vi får tillfälle att sätta på honom den någon gång innan han växer ur den.

Sov så gott!!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0