Lite allt möjligt från idag

Igår kväll när jag läste min systers blogg http://bonnfrua.blogspot.com så insåg jag att vi skulle ställa om klockan inatt... Hade missat det så Seth fick somna vanlig tid, annars hade jag försökt hålla honom vaken lite längre.  Ja, ja, så blev det alltså inte och 5:30 (alltså 6:30 i kroppen) vaknade jag och kunde inte somna om. Seth kom en kvart senare och la sig hos oss. Vi fick en lång förmiddag innan det var dags för kyrkan, men det var bara skönt. Vi låg och drog oss i sängen, Seth tittade på Bolli och jag läste och Stefan slumrade. När vi gjort oss färdiga och höll på att greja inför att åka till kyrkan kom Seth plötsligt ridande på sin elefant. Det var så otrligt gulligt. Han var så trött och hade lagt ut snuttefiltarna på elefanten och hasade sig fram.



I kyrkan var det Söndagskul och Shalom, kören jag leder, sjöng. Oj, vad bra det lät!! De är så duktiga! Coolt, eftersom det är en kör där medlemmarna är mellan 8-15 år ca. Inte lätt att hitta en reportoar som passar alla. De verkar dock ha riktigt roligt och jag har riktigt roligt. =)
Efter kyrkan åkte Stefan till en presskonferens som Masarna hade och Seth och jag åkte till badhuset med flera andra i kyrkan. Det var riktigt roligt! Tyvärr har Stefan varit borta hela eftermiddagen och kom bara hem nu för att byta om och sedan åka iväg och jaga. Han jagar med en kille i Örebro och förra året drog de en älg och detta var inte bra för Stefans rygg! Han hade ryggskott i ett par dagar efter jakten. I år får de låna en fyrhjuling av en medlem i församlingen. Bra!!! Inga fler ryggskott nu! Seth var eld och lågor när Stefan kom hem med den:


Vilken cool... =)

Ja, som ni förstår så har Stefan varit borta nästan hela denna helg också. Det börjar bli tradigt, om jag ska vara ärlig. Eftersom det blir såhär att Stefan är borta mycket så har jag fixat så att han är ledig näst nästa helg och att Seths farmor kommer hit och är barnvakt. Vi ska åka bort!!! Bara han och jag själva i ett dygn. Det ser jag fram mot så otroligt mycket! Jag avslöjar inte vart vi ska, eftersom Stefan läser min blogg och det är en överraskning =) Ska bli såååå gött!

Nu ska jag läsa en braig bok som jag påbörjade igårkväll. Jag har fastnat för Norah Roberts böcker och det är en av dem jag håller på med nu.

Önskar er en skön kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Jag har också läst N Roberts, de är spännande...

Trist med jobbande karlar, men vad gör man?

Kul med er helg!!!!!!!!!!!!!!

Kram

2009-10-26 @ 09:51:32
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Jag vet vart ni ska åka....na na na na na na na!!! ;o) Ni kommer att få det helt underbart och jag unnar er varje sekund av er vistelse där borta på tu man hand!!



Saknar er också!



Kram Lovisa

2009-10-26 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0