Familjen Söderlund!!

Nu i helgen kommer våra vänner Therese, Erik och Alva från Örebro och hälsar på!!! Vi insåg att de fick komma en helg som Stefan inte är hemma så mycket (ska vara i Västerås hela lördagen på en ungdomsledarkonferens) om vi överhuvudtaget skulle kunna träffas. Stefan har något varje helg denna höst så vi får träffas trots att han inte är hemma så mycket. Det ska bli såååå mysigt att få rå om dessa härliga människor litegrann!!! Therese och jag umgicks massor när vi bodde i Örebro. Vi tog promenader, tittade på Idol, pratade, sjöng i kör, myste, shopade och hon var ibland barnvakt till Seth. ´
Idag handlade jag inför helgen och passade på att köpa lite växter och dekorationspumpor. Jag gjorde iordning på trappen och fixade med ljung och lite annat. Det blev mycket fint, men korten blev inge bra. Får ta kort i dagsljus istället och visa.
Jag gjorde även denna, som får vara inne på vårt köksbord:


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

ååå Mia, min fina!! Det ska bli så mycket att komma och hälsa på er!!

PUSS

2009-10-15 @ 21:10:58
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: Lina

Så fint du pysslat =)Hoppas ni får en mysig helg tilsammans! Vi blir barnfria och det ska bli sååå skönt att få rå om varandra! Ha det bäst! KRAM Lina

2009-10-15 @ 21:12:44
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: Bonnfrua

Vilken pyssel-fru du är!!!!! Jättefint!!!!

:-)

2009-10-16 @ 11:08:42
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0