Glädjeämnen

Tänk vad viktigt det är att se de små sakerna som gör en glad i livet.
Jag vill dela med mig av några saker som är just såna glädjeämnen i mitt liv:

Seths farmor fyller år idag så igår gjorde han och jag ett grattiskort till henne:

Det är jättemysigt att pyssla med Seth!

De här två tjejerna är alltid (nästan) till glädje. Kolla bara denna bild!
Man kan ju inte annat än att le och mysa när man ser detta:


På morgnarna när jag gör mig iordning i badrummet brukar det se ut såhär:

Katter och son.


Idag vet jag inte vad som flög i Gandalf, men hon låg där mitt i handfatet och spann...

Det här är små saker i min vardag som gör mig så oerhart glad och tacksam för det jag har i mitt liv!

Hoppas du också hittar såna guldkorn i din vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0