När man vaknar sover man...

Idag var Seth och Stefan hemma, eftersom barnomsorgen är stängd idag. Därför låg de och sussade gott när jag var tvungen att gå upp. Buhu, vad synd om mig ;o)
När jag borstade tänderna kom en nyvaken Seth och ställde sig i dörren och tittade på mig och sa:

"Mamma, idag näj jag vaknade, sovde jag".

Ja, det stämmer ju jättebra! Underbar kommentar.

När jag sedan tog på mig en gammal 70-tals mockavinterjacka för första gången i år utropade han:

"Oh, mamma! Vad vackej!!"

Vad härlig han är!!!! Det var en bra början på denna dag!!!



Detta älskade barn =)



Grattis mormor på namnsdagen idag!!!! KRAMAR till dig och morfar!

Kommentarer
Postat av: Sara N

Smart kille! Hoppas att det är bra med dej, och hela familjen. KRAM

2009-10-08 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0