Pärlor

Idag kom ÄNTLIGEN pärlplattorna till de stora pärlorna som Seth fick av Albin och Hanna när vi var i Kisa senast. Jag har skickat efter lite scrapbookgrejer och lite annat från Panduro så då blev det några pärlplattor också. Som Seth har väntat =). Det är lättare för honom att pärla med dessa.


Han ville inte vara med på kort idag så han ser lite sur ut...


Här sitter killarna och pärlar. Stefan gillar också att pärla. För er som inte vet det så gick Stefan Barn och Fritid i gymnasiet. När han gjorde praktik så fick han idel positiva omdömen, MEN de tyckte att han satt och pärlade lite för mycket =) Ha ha!!!


Frodo tittar på.

Tidigt imorgon styr jag kosan till Göteborg. Jag, Ullis och Jonas ska på sång och musikledarkonferens där. Det ska bli jätteroligt tycker jag!!! Jag kommer inte blogga förrän på söndag igen, eftersom jag inte kommer vara uppkopplad något under dessa dagar.

Ha det så jättegott i helgen!!!!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0