Pyssel och jakt

Idag när jag hämtat Seth satte vi oss och pysslade lite. Han gjorde det här fina kortet till sin mormor:

Han har även gjort en pärlplatta som mormor ska ha =)

Efter en stund satt Seth och Stefan och läste i en jakttidning och Seth pratade på om att han ska med pappa ut i skogen och jaga och skjuta älg... Tur att jag får honom att pyssla lite också, så att det inte bara är bilar och jakt som är intressant för honom, eller hur? Ha ha.

Imorgon kommer vi ha en familjedag. Stefan är i Falun ikväll och skulle egentligen vara det imorgon också, men han hoppar över det, eftersom vi verkligen behöver få vara tillsammans alla tre. GOTT!!!
Men ikväll är Seth och jag själva och ska ha FREDAGSMYS. Viktiga grejer det =)


Vet att jag ser hysterisk ut, men visst är Seth härlig???!!!

Tidigare ikväll försökte jag få ett kort på Seth där han ler, som man kan använda till julkort eller så, men det ville sig inte idag. Det här blev det bästa kortet Ha ha. Det var lättare när han var mindre och inte lika medveten om att det är roligt att inte göra som mamma ber om =) (Alltså att le normalt och titta in i kameran.)


Han är riktigt riktigt trött ikväll så vi får se hur länge jag kan hålla honom vaken.

När han somnat sen blir det idol för mig. Har inte fastnat för idol så mycket i år. Tycker att det finns duktiga sångare med, men jag har liksom inte fått någon favorit än. Det kanske kommer när finalen närmar sig.
Önskar er en skön kväll!!!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0