Tio saker:

Tio mer eller mindre pinsamma saker ni kanske inte vet om mig:

1. Jag var frivilligt okysst när Stefan och jag blev tillsammans. (Han är alltså min första och enda riktiga pojkvän.)

2. Jag följer Magdalena och Hanna Graafs bloggar dagligen. (De är jätteroliga!)

3. Jag är laktosintolerant och allergisk mot ägg.

4. Jag tycker Twilight är en jättebra film.

5. En av mina drömmar är att en gång få sjunga med Peter Jöback.

6. Jag älskar att få blommor och choklad. (Klassisker.)

7. Jag lärde mig läsa när jag var fem år.

8. Jag tog fiollektioner under nio år. Jag tjatade hål i öronen på mina föräldrar för att få börja, så jag fick börja redan som 7 åring. (Musikskolan tog in elever från 8 års ålder då.)

9. Jag älskar Disneyfilmer och Disneygrejer.

10. Älskar advent och jul! (Okej, det vet de flesta, men men. =) )


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul! Fast jag visste nog det mesta redan...förutom det där med kyssen ;o)



Kram Lovisa

2009-10-06 @ 21:41:47
Postat av: Bonnfrua

Instämmer med Lois, fast det var bara Twilight jag inte visste, typ.

Kram!

2009-10-06 @ 22:19:10
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0