Blivande brandman?

Idag har alltså varit en spännande dag för Seth =) Han var och tittade på brandbilarna hos Mats. Stefan kom ihåg kameran, även om han lurade mig och sa att han glömde, när jag frågade. Oj, vad besviken jag blev, men han sa ganska fort att han skämtade med mig =)


Han berättade för mig att "brandbilsgubbarna" åker ner på denna stång.


Mats visar spakarna som man styr skyliften med.


Inga ord behövs...









Tack Mats!! Det var en lycklig kille som berättade om dagens bravader =)


Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vilken dag Seth har haft! Det bara lyser ju om honom!

2009-09-14 @ 22:18:55
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: mum

Vilken stolt kille och han kan vara det också.

Vad kul att Mats gör en sån grej för Seth ( och kanske för Stefan också )

Kram kram

2009-09-15 @ 10:03:28
Postat av: designhappens

vilken lycka! /Maria

2009-09-15 @ 18:52:03
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0