Igång igen

Idag var jag iväg på jobbet igen. Nu är jag TRÖTT! Det var en pärs, men det gick. Stefan jobber ikväll. Eftersom det är terminsuppstart på allt i kyrkan så blir det många kvällar nu. Seth ska sova snart och jag ska titta på ett avsitt av Heroes, en serie jag gillar mycket! Har dem inspelade, så man kan kolla när man vill. Tittade en del nu när jag var sjuk =)


Peter Petrelli, min favorit karaktär i serien!

By the way: Seth har blivit sig själv igen, även om han är inne i en trotsperiod. Men jag säger mig själv hela tiden att det är bra, då utvecklas han normalt ;o)

Nu önskar jag er alla en härlig kväll, jag ska försöka ha det =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skönt att du är på benen igen :o) Man blir ju helt slut efter en "normal" dag igen...efter flera dagar i sängen är ju kroppen inställd på horisontellt läge och hamnar i chocktillstånd när man helt plötsligt måste hålla sig upprätt en hel dag :o)



Skönt att Seth är återfunnen :o) Hälsa honom och Stefan så mycket!



Kram Lovisa

2009-09-01 @ 19:45:02
Postat av: Madelli

Tack så mycket för din fina komentar =)

Ja det känndes skönt att få spy lite galla över ren idioti haha ;)



Kram Madelli!

2009-09-02 @ 16:45:26
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Nezzla

Ja! Heroes! Älskar den serien! Peter Petrelli gillar jag med. Och Mohinder, för han är molekylärbiolog =)

2009-09-02 @ 22:15:33
URL: http://nezzla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0