Fredagsmys och glömd nyckel.

Igår när jag kom ner i gillestugan såg jag denna härliga syn:

Mina grabbar.

Seth bad Stefan tända en brasa och så skulle de sitta tillsammans och mysa framför den =) Vad härlig han är!!

Ikväll blev vi hembjudna på fredagsmys hos Tackerudharna, Seth och jag. Vi fick tacos och godis efter det. Det gick bra! Det var skönt för mig att bara sitta ner när de gjorde maten och pojkarna lekte =) Det är ju inte ofta jag orkar mig ut, så det gäller att passa på när det funkar och verkligen njuta av det. Pojkarna dansade och klädde ut sig och spexade galet mycket. Oj, vad vi skrattade. Det blev ganska sent innan vi kom iväg (runt 20 och Seth brukar sova då). När vi kom hem insåg jag att jag glömt ta med mig nyckeln...Klant!!! Stefan var ju hemma när vi åkte. Det var bara att sätta sig i bilen och åka till kyrkan och hoppas på att Stefan inte hunnit börja undervisa ungdomarna än... När vi kom sjöng de för fullt, så Seth och jag smög oss fram till Stefan och fick hans nyckel =) Så knäppt. Det blev ganska sent innan jag fick Seth i säng. Men nu sover han gott =).
Själv ligger jag i min säng och ska sova snart. Oh, så skönt!!!

Vi ses imorgon!

Dagens citat:
"Min mamma är i alla fall väldigt söt, för hon har så väldigt långa tuttar." Mia 4 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0