Ensam

Oj, jag finner mig själv sitta ensam här hemma. Vad skönt och oväntat =) Seth är hos kusin Hugo i Örebro och Stefan är i Karlstad med grannkillarna som kör Speedway. Det kändes allt i mammahjärtat när jag lämnade av Seth i Örebro och åkte hem igen... Han bryr sig inte nämnvärt. Han var så glad och körde runt på en traktor, men jag fick tårar i ögonen när jag satte mig i bilen =).

I morgon firar Stefan och jag 10 år som gifta. Vi har ju firat det med vår härliga Romresa, men imorgon ska vi ändå ut och äta tillsammans. Lovely!!!

En rolig sak från igår, som jag måste berätta. Simon, Seth och William hittade morötter i mitt lilla grönsaksland. Seth kom in lycklig med ett stort leende och sa att de äter morötter. Jag undrade om de inte är smutsiga av all jord. Seths svar var (tänk er en nästan femåring med bred dalmål, glad och uppspelt): "Men vi gillar smuts!!" Ha ha. De fick torka av morötterna i gräset och sen äta =)

Nu ska jag sätta mig och titta på en riktig tjejfilm och äta godis =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter härligt att vara ensam en stund, med film och godis!

2010-08-05 @ 08:20:57
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0