Mamma, du är den coolaste tjejen!

Ja, det var vad jag fick höra av Seth idag. Det kommer jag leva på läääänge =) Jag kommer säkerligen påminna honom om att han har sagt så, när han är sisådär 14 år ;o)

Jag kan ju inte säga att jag känner mig särskilt cool, för jag har så ont hela tiden, att jag inte orkar göra så mycket. (Men jag njuter av att Seth tycker det =))

Idag ringde jag till Jonas och frågade om han och pojkarna ville möta upp Seth och mig i lekparken. Det ville de, så vi träffades där en stund på förmiddagen. Det var bra, för de sprang och lekte som de brukar och jag satt på en bänk och tittade på. Det lugnade mitt samvete lite, för Seth fick komma ut och leka och det krävdes ytterst lite av mig =)


Längst upp till vänster: pojkarna fikar lite.
Längst upp till höger: Oliwer jagar de större pojkarna.
Längst ner: Seth har lärt sig att åka ner för stången alldeles själv. Det har "min Hugokusin lärt mig", säger han =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart! Jag kan bara längta och hoppas att min lilla E kommer att tycka att jag är lika cool när hon blir lite större. Kram Anna

2010-08-12 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0