Fredagsällskap

Dagens väder:
ca -8, ett par centimeter snö har kommit, alltså molningt.

Fredag idag och jag älskar det!!! Jag är väldigt trött efter denna vecka och ser fram mot helgen.
Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza och sen skumtomtar och Ahlgrens bilar :) Gott.
Stefan är fortfarande sjuk så honom har jag hemma ikväll. Riktigt härligt faktiskt, förutom att han är sjuk då. Han är dock lite piggare idag så vi kan faktiskt prata med varandra och umgås lite ikväll.

Hoppas du har en skön kväll och att du får en bra helg!!!

Kommentarer
Postat av: mummen

Hoppas ni får en skön och bra dag trots att jag väckte dej.

Kram

2010-12-04 @ 09:21:45
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: E-K

Är det så att det krävs sjukdom för att man ska hinna träffas? Det kanske C ska satsa på nästa lediga helg, för den här verkar jag inte få se mycket av honom...

2010-12-04 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0