Frida

Ikväll kom Frida hit en stund. Oh,vad roligt!!! Hon bor ju numera utanför Linköping på en bibelskola (samma som jag gick för 12!!!!! år sen.) Men nu har hon sportlov och är hemma och tog sig tid att komma hit en stund. Vi har pratat om ditt och datt, men mest om killar ;o) Hon är populär vår Frida =) Säger inte mer än så...
Och så tittar vi naturligtvis på herrarnas skidstafett. Heja Sverige!!!

Tittade på lite "gamla" bilder förut... Det är inte annat än att jag börjar längta till vår och sommar:

Seth badar sommaren 09


Lycklig Seth 09


Stefan och jag på bröllop i den sköna svenska sommaren 09.

Dagens citat (skadeanmälningar)
Jag hade kört bi i 40 år när jag plötsligt somnade bakom ratten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0