Grattis, ny soffa och sång.

Idag flödar ingen fantasi... Har inget intressant att berätta om.

Men... jag vill säga GRATTIS till Sofia som fyller år idag!!!

Och så kan jag ju berätta att vi flyttat vår hörnbäddsoffa som vi haft i gillestugan in till kontoret så att det blir ett bättre "gästrum" när det är fler två som ska sova över här. Istället för den har vi nu köpt en fin soffgrupp av Simon och Charlotte, som de inte ville ha med sig när de flyttar till Borås. Jag har för mig att soffan och fotöljerna är 10-15 år gamla, jättesköna och i skinn =)


Jag tycker inte färgen på bilden stämmer riktigt med verkligheten...

Och så får det bli en bild till på katterna, men de är ju så goa.


Har ju tidigare skrivit ett par av Lina Sandells texter här i bloggen.
Ikväll är det denna jag nynnar på:

Bred Dina vida vingar
Bred Dina vida vingar O Jesus över mig.
Och låt mig stilla vila i ve och väl hos Dig.
Bli Du min ro, min starkhet, min visdom och mitt råd,
Och låt mig alla dagar få leva av Din nåd.

Förlåt mig alla synder, mig rena i Ditt blod.
Giv mig ett heligt sinne, en vilja ny och god.
Tag i Din vård och hägnad oss alla, stora, små.
Och låt i frid oss åter till nattens vila gå!

Dagens citat:
Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batteriet håller på att ta slut?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0